4. Η Χλωρίδα της Ελλάδας

Άσκηση 1
Τοποθετώ τα δέντρα και τους θάμνους στη ζώνη βλάστησής τους
Σελίδες 8 και 9 του Σχολικού Άτλαντα για το Περιβάλλον Σιόλα-Αλεξίου
Άσκηση 2
Ποιό είναι το όνομα του φυτού της φωτογραφίας; Είναι δένδρο, θάμνος ή πόα; Είναι άγριο ή καλλιεργούμενο; Σε ποια κατηγορία φυτών ανήκει; Απαντώ γραπτά.
Σελίδα 9 του Σχολικού Άτλαντα για το Περιβάλλον Σιόλα-Αλεξίου
Άσκηση 3
Ποιό είναι το όνομα του φυτού της φωτογραφίας; Είναι δένδρο, θάμνος ή πόα; Είναι άγριο ή καλλιεργούμενο; Σε ποια κατηγορία φυτών ανήκει; Απαντώ γραπτά.
Σελίδα 9 του Σχολικού Άτλαντα για το Περιβάλλον Σιόλα-Αλεξίου
Ανακύκλωση, Περιβάλλον και Ενέργεια
Τοποθετώ τους χρόνους διάλυσης των απορριμάτων στο αντικείμενο που τους αντιστοιχεί στην εικόνα
Σελίδα 2 του Σχολικού Άτλαντα για το Περιβάλλον Σιόλα-Αλεξίου
Μαθαίνω τα σήματα του Κ.Ο.Κ.
Ποιο από τα επόμενα σήματα σημαίνει "Διακλάδωση με κάθετη οδό αριστερά, οι επί της οποίας κινούμενοι οφείλουν να παραχωρήσουν προτεραιότητα";
Τι σημαίνουν τα παρακάτω σήματα του Κ.Ο.Κ.; Διαλέγω τη σωστή απάντηση.
Τέλος οδού προτεραιότητας
Εγκαταστάσεις υγιεινής
Προσέγγιση σε κυκλική υποχρεωτική πορεία
Κίνδυνος λόγω άμεσης γειτονίας ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης ή διάβασης τροχιοδρόμου, χωρίς κινητά φράγματα, διπλής ή πολλαπλής σιδηροδρομικής γραμμής
Χώρος στάθμευσης αποκλειστικά για συγκεκριμένο όχημα ατόμων με μειωμένη κινητικότητα ύστερα από ειδική άδεια
Σήραγγα
Σελίδα 34 του Σχολικού Άτλαντα για το Περιβάλλον Σιόλα-Αλεξίου
Στέλνω τις απαντήσεις μου στο e-mail του δασκάλου/της δασκάλας μου
  1. Το όνομα και το επώνυμό μου(*)
    Απαραίτητο πεδίο.
  2. Το e-mail μου
    Απαραίτητο πεδίο.
  3. Το e-mail του δασκάλου/της δασκάλας μου(*)
    Απαραίτητο πεδίο.
  4. Γράφω τους αριθμούς που βλέπω στην εικόνα(*)
    Γράφω τους αριθμούς που βλέπω στην εικόνα
    Οι αριθμοί δεν είναι σωστοί.
  5. Με αστερίσκο (*) συμβολίζονται τα απαραίτητα πεδία.
Περισσότερες πληροφορίες για τους Άτλαντες θα βρείτε στο www.siolasmaps.gr

Για την βέλτιστη χρήση του ιστότοπου προτείνονται

firefoxchromeie9